تقدیر از بانوان اداره کل هواشناسی تهران به مناسبت روز زن
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان تهران، با فرا رسیدن میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) و روز زن از بانوان هواشناسی تهران با اهداء لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.
مراسم
تجلیل از بانوان همکار در اداره کل هواشناسی استان تهران با حضور مازیار غلامی مدیرکل
و مهندس طهماسبی رئیس شبکه، مهندس حقیقت جو رئیس اداره فنی و سایر همکاران در تاریخ 27دی ماه برگزار شد. در این مراسم غلامی
ضمن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت سرور بانوان عالم حضرت
صدیقه زهرا(س) مقام والای زنان و
مادران،از زحمات بانوان شاغل
این اداره کل تقدیروتشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون نمودند.
برچسب ها:
هیچ موردی یافت نشد
نظرات کاربران 0
هیچ موردی یافت نشد
جستجو
دسته بندی ها
-
اخبار 498
-
اطلاعیه ها 57
آخرین اخبار
روز جهانی محیط زیست
24 خرداد, 1405
ال نینو و پیشبینی پاییز پربارش برای ایران
15 خرداد, 1405
تسلیت دبیر کل سازمان هواشناسی جهانی
02 خرداد, 1405
هفته جوانی جمعیت
27 اردیبهشت, 1405
جلسه مدیر کل هواشناسی استان تهران و رییس سازمان مد...
21 اردیبهشت, 1405
آرشیو
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل هواشناسی استان تهران می باشد.
افراد آنلاین :
7
بازدید های امروز :
640
بازدید های سایت :
640